Зборник Института за педагошка истраживања 46(2)/2014
УЛОГА САМОРЕГУЛАЦИЈЕ У РАЗЛИЧИТИМ ПРИСТУПИМА УЧЕЊУ
Снежана Мирков
CLASSROOM CLIMATE IN SERBIA: THE PERSPECTIVE OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Slavica Ševkušić, Sonja Anđelković i Vladeta Milin
О ПОЈЕДИНИМ АСПЕКТИМА СЕМАНТИЧКОГ РАЗВОЈА УЧЕНИКА МЛАЂЕГ ОСНОВНОШКОЛСКОГ УЗРАСТА
Јелена Стевановић и Емилија Лазаревић
ИНИЦИЈАТИВНОСТ УЧЕНИКА: КОНЦЕПТУАЛНА АНАЛИЗА
Нада Половина
THE APPLICATION OF MULTIMEDIA AND ITS EFFECTS ON TEACHING PHYSICS IN SECONDARY SCHOOL
Danijela Radlović Čubrilo, Zagorka Lozanov Crvenković, Dušanka Obadović i Mirjana Segedinac
ЕФЕКТИ ПРИМЕНЕ МУЗИКЕ НА ФОРМИРАЊЕ СТАВА УЧЕНИКА ПРЕМА ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
Ивана Ђачић, Душанка Лазаревић, Ана Орлић и Снежана Радисављевић Јанић
СОЦИЈАЛНЕ КОНСТРУКЦИЈЕ ПОЈМА ДЕЧЈЕ УМЕТНОСТИ
Манојло Маравић
ОБЛИЦИ И ЧИНИОЦИ ШКОЛСКОГ НАСИЛНИШТВА И ВИКТИМИЗАЦИЈЕ
Бојана Динић, Валентина Соколовска, Илија Миловановић и Милан Ољача
РАЗВИЈЕНОСТ ФОНОЛОШКE СПОСОБНОСТИ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА
Емилија Лазаревић
РОДИТЕЉСКИ СТРЕС ПРИ АДАПТАЦИЈИ ДЕЦЕ НА ВРТИЋ: ИЗВОРИ СТРЕСА И ЊЕГОВ ИНТЕНЗИТЕТ
Дајана Дамјановић, Ивана Михић и Јована Јестровић
THE MAIN CHALLENGES IN TEACHER EDUCATION FOR DIVERSITY
Jelena Vranješević
THE CHALLENGES OF SCHOOL PRACTITIONERS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL-UNIVERSITY AND SCHOOL-INSTITUTE COOPERATION
Vladimir Džinović, Nikoleta Gutvajn and Rajka Đević
THE COMPETENCE-BASED DIDACTIC APPROACH IN INITIAL VOCATIONAL EDUCATIO
Klara Skubic Ermenc, Jasna Mažgon and Damijan Štefanc
ПРИКАЗ
О ПОЖЕЉНИМ ОСОБИНАМА ЛИЧНОСТИ НАСТАВНИКА
Милена Жикић
УПУТСТВО ЗА САРАДНИКЕ
Снежана Мирков
CLASSROOM CLIMATE IN SERBIA: THE PERSPECTIVE OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Slavica Ševkušić, Sonja Anđelković i Vladeta Milin
О ПОЈЕДИНИМ АСПЕКТИМА СЕМАНТИЧКОГ РАЗВОЈА УЧЕНИКА МЛАЂЕГ ОСНОВНОШКОЛСКОГ УЗРАСТА
Јелена Стевановић и Емилија Лазаревић
ИНИЦИЈАТИВНОСТ УЧЕНИКА: КОНЦЕПТУАЛНА АНАЛИЗА
Нада Половина
THE APPLICATION OF MULTIMEDIA AND ITS EFFECTS ON TEACHING PHYSICS IN SECONDARY SCHOOL
Danijela Radlović Čubrilo, Zagorka Lozanov Crvenković, Dušanka Obadović i Mirjana Segedinac
ЕФЕКТИ ПРИМЕНЕ МУЗИКЕ НА ФОРМИРАЊЕ СТАВА УЧЕНИКА ПРЕМА ФИЗИЧКОМ ВАСПИТАЊУ
Ивана Ђачић, Душанка Лазаревић, Ана Орлић и Снежана Радисављевић Јанић
СОЦИЈАЛНЕ КОНСТРУКЦИЈЕ ПОЈМА ДЕЧЈЕ УМЕТНОСТИ
Манојло Маравић
ОБЛИЦИ И ЧИНИОЦИ ШКОЛСКОГ НАСИЛНИШТВА И ВИКТИМИЗАЦИЈЕ
Бојана Динић, Валентина Соколовска, Илија Миловановић и Милан Ољача
РАЗВИЈЕНОСТ ФОНОЛОШКE СПОСОБНОСТИ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА
Емилија Лазаревић
РОДИТЕЉСКИ СТРЕС ПРИ АДАПТАЦИЈИ ДЕЦЕ НА ВРТИЋ: ИЗВОРИ СТРЕСА И ЊЕГОВ ИНТЕНЗИТЕТ
Дајана Дамјановић, Ивана Михић и Јована Јестровић
THE MAIN CHALLENGES IN TEACHER EDUCATION FOR DIVERSITY
Jelena Vranješević
THE CHALLENGES OF SCHOOL PRACTITIONERS’ EXPECTATIONS OF SCHOOL-UNIVERSITY AND SCHOOL-INSTITUTE COOPERATION
Vladimir Džinović, Nikoleta Gutvajn and Rajka Đević
THE COMPETENCE-BASED DIDACTIC APPROACH IN INITIAL VOCATIONAL EDUCATIO
Klara Skubic Ermenc, Jasna Mažgon and Damijan Štefanc
ПРИКАЗ
О ПОЖЕЉНИМ ОСОБИНАМА ЛИЧНОСТИ НАСТАВНИКА
Милена Жикић
УПУТСТВО ЗА САРАДНИКЕ