Skip to main content
О ИНСТИТУТУ
О ИНСТИТУТУ
Историјат
Визија и мисија Института
Организациона структура
Документи
ОПШТЕ
Актуелности
Сарадња
Веб везе
Други о нама
Актуелности
КОНТАКТ
ПРОЈЕКТИ
PIRLS 2021
ELIPS
PEERSolvers
РЕВОЛУЦИЈА РАЗЛИЧИТОСТИ: oд вредности до праксе
TIMSS
Претходни пројекти
ИСТРАЖИВАЧКИ ТИМ
ИЗДАВАШТВО
О издаваштву
Нови наслови
Зборник Института
Архива
Књиге резимеа и зборници радова са научних конференција
Библиотека истраживачки радови
Библиотека „Педагошка теорија и пракса”
СКУПОВИ
Научни скупови
Семинари
Округли столови и трибине
БИБЛИОТЕКА
Дигитални репозиторијум (IPIR)
ЋИР
|
LAT
СРБ
|
ENG
ИНСТИТУТ ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА
ЋИР
|
LAT
СРБ
|
ENG
КОНТАКТ
О ИНСТИТУТУ
О ИНСТИТУТУ
Историјат
Визија и мисија Института
Организациона структура
Документи
ОПШТЕ
Сарадња
Веб везе
Други о нама
Актуелности
КОНТАКТ
ПРОЈЕКТИ
PIRLS 2021
ELIPS
PEERSolvers
РЕВОЛУЦИЈА РАЗЛИЧИТОСТИ: oд вредности до праксе
TIMSS
Претходни пројекти
ИСТРАЖИВАЧКИ ТИМ
ИЗДАВАШТВО
О издаваштву
Нови наслови
Књиге резимеа и зборници радова са научних конференција
Библиотека истраживачки радови
Библиотека „Педагошка теорија и пракса”
Зборник Института
Архива
СКУПОВИ
Научни скупови
Семинари
Округли столови и трибине
БИБЛИОТЕКА
Дигитални репозиторијум (IPIR)
Нови
наслови
ШКОЛСКА ВАСПИТНА ПРАКСА: СТАЊЕ У СРБИЈИ И КЉУЧНИ ПОЈМОВИ
Детаљно
PIRLS
2021 у Србији: резултати међународног истраживања развоја читалачке писмености у четвртом разреду основне школе
Детаљно
MOTIVATION IN EDUCATION: CHALLENGES AND DIFFERENT PERSPECTIVES IN RESEARCH
Детаљно
PIRLS 2021: РЕЗУЛТАТИ И ИМПЛИКАЦИЈЕ
Детаљно
TOWARDS A MORE EQUITABLE EDUCATION: FROM RESEARCH TO CHANGE
Детаљно
Културни капитал и образовне праксе: од сазнања до отворених питања
Детаљно
Поступање у кризним ситуацијама: препоруке за школску заједницу
Детаљно
THE STATE
PROBLEMS AND NEEDS OFTHE MODERN EDUCATION COMMUNITY
Детаљно
ВРШЊАЧКА ПРИХВАЋЕНОСТ У ИНКЛУЗИВНОМ ОБРАЗОВАЊУ
Детаљно
Креативност у образовању из перспективе наставника
Детаљно
TIMSS 2019 у Србији
Детаљно
PROBLEMS AND PERSPECTIVES OF CONTEMPORARY EDUCATION
Детаљно
САЖЕТАК ОСНОВНИХ НАЛАЗА
TIMSS
2019
Детаљно
TIMSS
2019 национални извештај
Детаљно
GUIDE TO IER in Belgrade
Детаљно
КАД НАУЧНО ПОСТАНЕ НАУЧЕНО
Детаљно
ШЕЗДЕСЕТ ГОДИНА ИНСТИТУТА ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА (1959-2019)
Детаљно
LEADERSHIP IN EDUCATION
Детаљно
ИДЕНТИТЕТ НЕУСПЕШНОГ УЧЕНИКА
Детаљно
НАСТАВА И УЧЕЊЕ У ПРОЦЕСИМА МОДЕРНИЗАЦИЈЕ СРБИЈЕ
Детаљно
ЛЕКСИЧКО-СЕМАТИЧКЕ ОСОБЕНОСТИ
Детаљно
СТАРА ТЕМА ПРЕД ИЗАЗОВИМА САВРЕМЕНОГ ДОБА
Детаљно
УНАПРЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И ДОСТУПНОСТ ИОБРАЗВАЊА У СРБИЈИ
Детаљно
ИСТРАЖИВАЊЕ У ШКОЛИ
УВАЖАВАЊЕ РАЗЛИЧИТОСТИ У ФУНКЦИЈИ ПОЅИТИВНОГ РАЗВОЈА ДЕЦЕ И МЛАДИХ
Детаљно
Развој истраживачке праксе у школи
Детаљно
Евалуација приступа Тролист
Специфичне сметње у развоју
Детаљно
Педагошки приступ Тролист: подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу
Детаљно
TIMSS
2015 у Србији
Детаљно
Challenges and Perspectives of Inclusive Education
Детаљно
Нове улоге за ново доба: прилози за редефинисање образовне праксе
Детаљно