Нови наслови https://www.ipisr.org.rs/images/pdf/Book_of_Proceedings-Institute_for_Educational_Research-2022.pdf Детаљно ВРШЊАЧКА ПРИХВАЋЕНОСТ У ИНКЛУЗИВНОМ ОБРАЗОВАЊУ Детаљно Креативност у образовању из перспективе наставника Детаљно TIMSS 2019 у Србији Детаљно PROBLEMS AND PERSPECTIVES OF CONTEMPORARY EDUCATION Детаљно САЖЕТАК ОСНОВНИХ НАЛАЗА TIMSS 2019 Детаљно TIMSS 2019 национални извештај Детаљно GUIDE TO IER in Belgrade КАД НАУЧНО ПОСТАНЕ НАУЧЕНО: природно-научно описмењавање у теорији, истраживањима и наставној пракси Детаљно ШЕЗДЕСЕТ ГОДИНА ИНСТИТУТА ЗА ПЕДАГОШКА ИСТРАЖИВАЊА (1959-2019) Детаљно LEADERSHIP IN EDUCATION Детаљно ИДЕНТИТЕТ НЕУСПЕШНОГ УЧЕНИКА Детаљно НАСТАВА И УЧЕЊЕ У ПРОЦЕСИМА МОДЕРНИЗАЦИЈЕ СРБИЈЕ Детаљно ЛЕКСИЧКО-СЕМАТИЧКЕ ОСОБЕНОСТИ Детаљно СТАРА ТЕМА ПРЕД ИЗАЗОВИМА САВРЕМЕНОГ ДОБА Детаљно УНАПРЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И ДОСТУПНОСТ ИОБРАЗВАЊА У СРБИЈИ Детаљно ИСТРАЖИВАЊЕ У ШКОЛИ Детаљно УВАЖАВАЊЕ РАЗЛИЧИТОСТИ У ФУНКЦИЈИ ПОЅИТИВНОГ РАЗВОЈА ДЕЦЕ И МЛАДИХ Детаљно Развој истраживачке праксе у школи Детаљно Евалуација приступа Тролист Специфичне сметње у развоју Детаљно Педагошки приступ Тролист: подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу Детаљно ТИМСС 2015 у Србији Детаљно Challenges and Perspectives of Inclusive Education Детаљно Нове улоге за ново доба: прилози за редефинисање образовне праксе Детаљно