Зборник Института за педагошка истраживања 49(2)/2017
EMPIRICALLY BASED SOLUTIONS FOR THE SERBIAN ADAPTATION OF A PARENT REPORT INVENTORY USED IN THE ASSESSMENT OF CHILD LANGUAGE DEVELOPMENT
Darinka Anđelković, Nada Ševa, Maja Savić and Slavica Tutnjević
КАКО РАЗВИЈАТИ УЧЕНИЧКЕ ПРИСТУПЕ УЧЕЊУ: ИСКУСТВА ИЗ РЕАЛИЗАЦИЈЕ ПРОГРАМА ЗАСНОВАНОГ НА КОРЕГУЛИСАНОМ УЧЕЊУ
Милан Станчић и Марија Булатовић
ПЕРСПЕКТИВА ВАСПИТАЧА И РОДИТЕЉА О РАЗВИЈАЊУ ИНИЦИЈАТИВНОСТИ, САРАДЊЕ И СТВАРАЛАШТВА НА ПРЕДШКОЛСКОМ УЗРАСТУ
Нада Половина и Драган Вeсић
ИСКУСТВА УЧИТЕЉА У ПРИМЕНИ ИНОВАТИВНИХ НАСТАВНИХ МЕТОДА У ОКВИРУ ПРОГРАМА СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА
Миља Вујачић, Рајка Ђевић и Јелена Станишић
ЕМОЦИЈЕ У ШКОЛИ: СМЕТЊА ИЛИ ПОДРШКА УЧЕЊУ?
Милица Тошић Радев и Ана Пешикан
ВАСПИТНИ СТАВОВИ РОДИТЕЉА КАО ПРЕДИКТОРИ ИНТЕРНАЛИЗОВАНИХ И ЕКСТЕРНАЛИЗОВАНИХ ПРОБЛЕМА АДОЛЕСЦЕНАТА
Миљана Спасић-Шнеле и Весна Анђелковић
ART TEACHERS’ COMPETENCIES IN THE CONTEXT OF THEIR INVOLVEMENT IN SCHOOL WORK AND PROACTIVE ROLE IN THE SOCIETY
Isidora Korać and Olivera Gajić
СЛОБОДНО ВРЕМЕ ИЗ ПЕРСПЕКТИВЕ МЛАДИХ: КВАЛИТАТИВНА АНАЛИЗА ВРЕМЕНСКОГ ДНЕВНИКА СРЕДЊОШКОЛАЦА
Јелена Пешић и Марина Виденовић