Зборник Института за педагошка истраживања 50(1)/2018
ОТПОР ПРЕМА УЧЕЊУ КАО РЕЛЕВАНТАН ФАКТОР У ОБРАЗОВНОМ ПРОЦЕСУ
Слободанка Антић
ИГРА, ИСТРАЖИВАЧКИ РАД И КРИТИЧКИ ДИЈАЛОГ У НАСТАВИ: ИСКУСТВА НАСТАВНИКА РАЗРЕДНЕ НАСТАВЕ
Наташа Лалић-Вучетић, Јелена Стевановић и Драгана Гундоган
ПОСТИГНУЋА УЧЕНИКА У ОБЛАСТИ ХЕМИЈЕ ПРЕМА ИНДИКАТОРИМАЗА СТВАРАЛАШТВО У ОБРАЗОВНОЈ ПАРАДИГМИ ТРОЛИСТ
Драгица Д. Тривић, Весна Д. Милановић и Јасмина Шефер
Validation of The Serbian Version of the Teachers’ Sense of Efficacy Scale (TSES)
Stefan Ninković and Olivera Knežević Florić
ПСИХОЛОШКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ КАО ПРЕДИКТОРИ СУБЈЕКТИВНОГ БЛАГОСТАЊА БУДУЋИХ УЧИТЕЉА И ВАСПИТАЧА
Марија Сакач и Миа Марић
ШКОЛСКA КЛИМA И ШКОЛСКА КУЛТУРA: ОКВИР ЗА ИЗГРАДЊУ ШКОЛЕ КАО БЕЗБЕДНЕ И ПОДСТИЦАЈНЕ СРЕДИНЕ ЗА УЧЕЊЕ И РАЗВОЈ
Емина Хебиб и Весна Жунић Павловић
ПОВЕЗАНОСТ АКАДЕМСКОГ САМОПОИМАЊА И ПРОФЕСИОНАЛНИХ ИНТЕРЕСОВАЊА УЧЕНИКА ЗАВРШНОГ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
Зорица Барјактаров и Горан Опачић
КОЈИ ФАКТОРИ ОБЛИКУЈУ НАМЕРУ СРЕДЊОШКОЛАЦА У СРБИЈИ ДА СЕ БАВЕ ПРЕДУЗЕТНИШТВОМ?
Славица Шевкушић, Љубомир Стојановић и Радмила Симијоновић
ИМПРЕСУМ