Зборник Института за педагошка истраживања 50(2)/2018
TEACHER EDUCATION AND CAREER CYCLE: EDUCATIONAL LEVEL AND PATHWAYS EFFECTS IN SERBIA AND GREECE
Милица Марушић Јаблановић, Александра Пејатовић и Тина Штембергер
ДОМИНАНТНО-СУБМИСИВНИ ОБРАЗАЦ КОМУНИКАЦИЈЕ У АСИМЕТРИЧНИМ ДИЈАДАМА АДОЛЕСЦЕНАТА: КВАЛИТАТИВНА СТУДИЈА
Ивана Степановић Илић и Александар Бауцал
СПОНТАНА ПРИМЕНА АНАЛОГИЈА У ОБЈАШЊАВАЊУ ПОЈМОВА КОД БУДУЋИХ НАСТАВНИКА
Златко Павловић и Соња Каурин
СТАВОВИ УЧИТЕЉА О ЗНАЧАЈУ АКТИВНОСТИ ПОСТАВЉАЊА ПРОБЛЕМА У ПОЧЕТНОЈ НАСТАВИ МАТЕМАТИКЕ
Александра Михајловић
МИШЉЕЊА О ШКОЛОВАЊУ УЧЕНИКА СА ПОТЕШКОЋАМА КАО ПРЕДИКТОРИ НАСТАВНИЧКОГ ИЗГАРАЊА НА ПОСЛУ
Бранко Анђић, Синиша Суботић и Мирјана Николић
ДЕЦА КОЈА СУ СВЕДОЦИ НАСИЉА У ПОРОДИЦИ: МОГУЋЕ ИМПЛИКАЦИЈЕ НА ПОСТУПАЊЕ ОБРАЗОВНОВАСПИТНЕ УСТАНОВЕ
Тања Игњатовић
ПРИКАЗ
TIMSS 2015
Сања Грбић
ИЗАЗОВИ УВАЖАВАЊА РАЗЛИЧИТОСТИ У ОБРАЗОВАЊУ
Душан Мандић