Зборник Института за педагошка истраживања 57(1)/2025
САДРЖАЈ:
-
СИМПСОНОВ ПАРАДОКС У ОЦЕНАМА ИЗ МАТЕМАТИКЕ: CТУДИЈА СЛУЧАЈА ИЗ ОСНОВНИХ ШКОЛА У СРБИЈИ
Срђан ВЕРБИЋ, Марија КАПЛАР, Зорана ЛУЖАНИН, Драгана ТРНАВАЦ и Бранислав РАНЂЕЛОВИЋ
-
РАЗВОЈ РАНЕ ПИСМЕНОСТИ: КУЋНО ОКРУЖЕЊЕ И ПОНАШАЊЕ РОДИТЕЉА
Jeлена М. СТЕВАНОВИЋ и Емилија Н. ЛАЗАРЕВИЋ
-
ИЗБОРНИ ПРОГРАМ ЕКОНОМИЈА И БИЗНИС: ПЕРСПЕКТИВA НАСТАВНИКА
Ивана ЂЕРИЋ, Душица МАЛИНИЋ и Емилија МАНИЋ
-
ЕКОЛОШКИ ИДЕНТИТЕТ ИЗ ПЕРСПЕКТИВЕ УЧЕНИКА КОЈИ ОСТВАРУЈУ ВИСОКА ПОСТИГНУЋА У ДОМЕНУ ЕКОЛОШКЕ ПИСМЕНОСТИ
Милица МАРУШИЋ ЈАБЛАНОВИЋ, Зорица ВЕИНОВИЋ, Јелена СТАНИШИЋ, Драгана ГУНГОДАН и Томас МАРЦИНКОВСКИ
-
УПОТРЕБА НАРАТИВА ЗА ПРОЦЕНУ ПОСТИГНУЋА НА УНИВЕРЗИТЕТСКОМ НИВОУ
Слободанка АНТИЋ и Барбара БЛАЖАНИН
-
БИБЛИОМЕТРИЈСКИ И МЕТАНАЛИТИЧКИ ПРЕГЛЕД УТИЦАЈА МАСОВНИХ ОТВОРЕНИХ ОНЛАЈН КУРСЕВА НА ВИСОКО ОБРАЗОВАЊЕ
Гема РУЛИЈАНА, Евелин СИРЕГАР и Чечеп КУСТАНДИ
-
СТАВОВИ НАСТАВНИКА И НАСТАВНИЦА НЕМАЧКОГ ЈЕЗИКА ПРЕМА ЛГБТИК+ ОСОБАМА И ТЕМАТИЗАЦИЈИ КВИР САДРЖАЈА У ОСНОВНИМ И СРЕДЊИМ ШКОЛАМА – ПИЛОТ ИСТРАЖИВАЊЕ
Марина М. ПЕТРОВИЋ JÜLICH и Георгина ФРЕИ
-
ОСМИШЉАВАЊЕ ЛОКАЛНЕ ОБРАЗОВНЕ ПОЛИТИКЕ: АНАЛИЗА И МЕТОДОЛОШКИ ОКВИР
Марко КОВАЧИЋ, Весна КОВАЧ, Моника ПАЖУР и Ели ПИЈАЦА ПЛАВШИЋ