Зборник Института за педагошка истраживања 51(1)/2019
КАКО УЧЕНИЦИ ВИДЕ УЛОГУ УЏБЕНИКА ПРИРОДЕ И ДРУШТВА У УСВАЈАЊУ ДРУШТВЕНИХ САДРЖАЈА
Александра Р. Трбојевић, Светлана Шпановић и Хус Власта
ДОПРИНОС МАТЕМАТИЧКОГ САМОПОИМАЊА И СУБЈЕКТИВНЕ ВРЕДНОСТИ МАТЕМАТИКЕ ПОСТИГНУЋИМА ИЗ МАТЕМАТИКЕ
Ина Реић Ерцеговац, Морана Колудровић и Ирена Мишурац
ВИЗИЈЕ СТУДЕНАТА ФАКУЛТЕТА ЛИКОВНИХ УМЕТНОСТИ О ПРОФЕСИОНАЛНОМ ЖИВОТУ И РАДУ
Миља Вујачић, Драган Весић и Александра Јоксимовић
ИСПИТИВАЊЕ МОТИВАЦИЈЕ НАСТАВНИКА ИЗ СРБИЈЕ ЗА ИЗБОР ЗАНИМАЊА ПРИМЕНОМ FIT-CHOICE СКАЛЕ
Милица Марушић Јаблановић и Селена Врачар
РАЗЛИКЕ У КАРАКТЕРИСТИКАМА ЕТНИЧКОГ ИДЕНТИТЕТА И ПАТРИОТИЗМА СТУДЕНАТА ИЗ РУСИЈЕ И КАЗАХСТАНА
Сергеj И. Кудинов, Станислав С. Кудинов, Ирина Б. Кудинова и Олга Б. Михајлова и Карина К. Авагјан
МОДЕЛИ И ОРГАНИЗАЦИОНЕ ОСОБИНЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ОБУКЕ ВАСПИТАЧА У ПОЈЕДИНИМ ЗЕМЉАМА ЕВРОПСКЕ УНИЈЕ И У УКРАЈИНИ
Наталија Мељник, Наталија Бидjук, Андриj Каленски, Борис Максимчук, Наталија Бахмат, Олена Матвиjенко, Тетјана Матвијчук, Валериј Соловјев, Надија Голуб и Ирина Максимчук
КРЕАТИВНОСТ У КУЛТУРНОИСТОРИЈСКОЈ ПСИХОЛОГИЈИ: ИМПЛИКАЦИЈE ЗА РАЗВОЈ КРЕАТИВНОСТИ У ШКОЛСКОМ ОКРУЖЕЊУ
Предраг Јовановић
КА КРЕАТИВНОМ ТРАНСФОРМАЦИОНОМ ЛИДЕРСТВУ У ВИСОКОМ ОБРАЗОВАЊУ: ИЗАЗОВИ И ПРИЛИКЕ
Мелани К. Смит и Вилмош Вас
КОМПЕТЕНЦИЈЕ ЗА САВЕТОДАВНИ РАД ИЗ ПЕРСПЕКТИВЕ ШКОЛСКИХ ПЕДАГОГА
Слађана Зуковић и Сенка Слијепчевић